I går ble endelig Viktig kolleksjonen som Ingegerd Råman har designet for Ikea sluppet og den er minst like nydelig i virkeligheten som den så ut på pressebildene som ble sluppet i vinter. Jeg tilbrakte en del tid ved kolleksjonen både i dag og i går for jeg skulle jo helst hatt med meg hele kolleksjonen i samtlige farger og former. Det har man hverken råd eller plass til så noen få meget nøye utvalgte produkter fikk bli med meg hjem samt boken. Gleder meg til flere designsamarbeider i fremtiden for dette var virkelig lekkert. 




/




The Viktig collection from Ikea designed by Ingegerd Råman is finally in store and what a beautiful collection it is. I loved every single piece of it and i was really struggling when i was going to choose some items for our home. After a long time i found them though and the book to read while I'm enjoying them. Looking forward to several design collaborations in the future because this one was really beautiful in every way. 





Therese







Post a Comment

© Scandinavian Simplicity. Design by FCD.